Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Handicappede bør ikke vente et år

Det bør ikke tage et år at få behandlet sin bilsag, mener socialudvalgsformand. Han vil nu løbende holde sig orienteret, om sagspuklen bliver mindre.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce