Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Ingen forurening: Gartneri er igen salgbart

En undersøgelse af Gartneriet Kær for eventuel forurening faldt positivt ud, så derfor er det igen salgbart.

Annette og Børge Sørensen har i mere end en menneskealder haft Gartneriet Kær, men nu vil de gerne rykke til Midtjylland. Arkivfoto: Claus Thorsted
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce