Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Karper døde i den hårde vinter

Kulturhistorie: Mange af Skov- og Naturstyrelsens karper døde af iltmangel under sidste vinters hårde frost. Også moderkarperne er døde.

December sidste år var der karpesalg i Gråstenskovene. Skovløber Preben Vagn Knudsen viser pigen Luna en suder. Arkivfoto: Ernst Winckelmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce