Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Kindhest til Det Gule Sønderborg

De to borgmesterkandidater, der klart før valget meldte ud, at de ikke ville regere på Dansk Folkepartis stemmer, blev belønnet af vælgerne. Erik Lauritzen (S) sidder sikkert i borgmesterstolen, og Venstre skal overveje, hvem de skal stille med som ny borgmesterkandidat om fire år. Det kunne blive en kvinde fra Nordals.

Borgmesteren med frue lige efter sejren var i hus. Foto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce