Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Kleinschmidt dropper Folketinget

Stephan Kleinschmidt vil ikke endnu engang forsøge at komme i Folketinget. Han genopstiller derfor ikke for Det Radikale Venstre ved det næste folketingsvalg. Mit gode valg ved kommunalvalget forpligter. Sønderborg har altid haft første prioritet, siger han.

Stephan Kleinschmidt på valgdagen tirsdag den 21. november. Han og Slesvigsk Parti fik et virkelig godt valg, men målet om en borgmesterpost blev ikke nået ved dette valg. Foto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce