Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Konservative taget af holdet

Ole Stenshøj og Konservative gik tilbage ved tirsdagens valg og er slet ikke at finde i byrådssalen i de kommende fire år.

Det er slut med at klippe snore for de konservative, der ikke kom ind i byrådet. Her ses spidskandidat Ole Stenshøj ved åbningens af Søndebrorg Erhvervsservice. Arkivfoto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce