Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Kontor Syd indkasserer igen underskud

Penge: En ekspandering lige før finanskrisen satte ind, koster stadig dyrt hos it- og kontorforsyningskæden, der for fjerde år i træk har røde tal. Det nye regnskabsår er begyndt positivt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce