Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Kun én sagsbehandler, tak

Gode rammer for fællesskab og ønsket om kun én sagsbehandler var de helt store ønsker, da der i går var borgermøde om handicappolitik på Alsion i Sønderborg. Foto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce