Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Lizzie er tilbage efter mange års glemsel

Efter at have ligget ødelagt af hærværk i 27 år i en kælder, kunne Gråsten Forum mandag aften afsløre en ny og frisk udgave af skulpturen Lizzie.

Bendt Olesen, næstformand i Gråsten Forum kunne sammen med Sven Kjems afsløre skulpturen Lizzie. Foto: Claus Rantzau Møller
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce