Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Maleri af slottet vender tilbage

Maleri forestillende Augustenborg Slot malet af Peter Sandkamm-Møller skal nu finde sig en plads i byen efter en udflugt til Haderslev.

Scenen er sat i Augustenborg Slotspark, hvor Hans Harbeck fra Randers kunne forvisse sig om, at maleriet er en yderst vellignende gengivelse af slottet. Det er sekretær i Kunstfonden, Irma Lundsgaard, der tager imod. Foto: Sønderborg Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce