Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Multihuset åbnet efter langt tilløb

Et nyt mødested er åbnet i Ulkebøl-området. Det er Sønderborg Andels Boligforening, der har rejst en stor flot bygning, hvor man håber, at boligområdet Stenbjergparkens beboere vil mødes med beboerne i villakvarteret omkring blokkene.

Der blev gået til kvindekagerne med opskrifter fra mange lande. Foto: Claus Thorsted
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce