Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Overlæge vender tilbage til rødderne

Nyt job: Steen Schmidt skal nu prøve kræfter med stillingen som lægelig direktør på Sygehus Sønderjylland.

Steen Schmidt, der her står sammen med oversygeplejerske Dorthe Skjødt, bliver boende i Kolding, men sønderjyden glæder sig til at vende tilbage til rødderne. Foto: Maria Tuxen Hedegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce