Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Pakkekonflikt på postcentret

SØNDERBORG: Sivart Lorentzen henter som mange andre ejere af en postboks sin post omkring klokken 7.30 hver morgen. Det gør han for at kunne passe forretningen fra klokken 8.00. Men kommer der en pakke, som ikke kan være i hans postboks, kan han ikke længere få den udleveret på det tidspunkt. Nu skal man være der i tidsrummet fra klokken 8.00 til 9.00, – ellers er der ingen pakker.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce