Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Pizza og cola - game over

E-sport er efterhånden en seriøs ting, hvor der er langt fra teenageværelset med junkfood, chips og læskedrikke. Lørdag holdt Det Blå Gymnasium e-sport messe.

I aula, cafetria og auditorium. Overalt var der mange gæster. Foto: Kim Holm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce