Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

S-flertalsgruppe og Venstre forhandler

Venstre meldte i den forgangne uge klart ud, at partiet ønsker at gå i opposition de kommende fire år. Nu vil Venstre måske alligevel med i flertalsgruppen og pege på socialdemokraten Erik Lauritzen.
Borgmesterkandidaterne Jimmy Simonsen, Venstre, (TV) og Erik Lauritzen, Socialdemokraterne. Fotocollage: JV 
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce