Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Samlere samles til jubilæum

Samlerforening Syddanmark fejrede ti års jubilæum med en udstilling lørdag og søndag i Kløvermark-Hallen. Blandt de mange forskellige udstillinger var Verner Ensted med sin samling på 100.000 tændstikæsker.

Verner Ensted har været formand for Samlerforening Syddanmark i ti år. Foto: Kim Holm.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce