Gå til indhold
Annonce
Sønderborg

Sømanden gik i land

Finn Hansen har sejlet på de store oceaner. Han satte dog tidligt kursen mod spritbådene i Sønderborg og senere som havnemester og skipper på kajen i Sønderborg Havn. Nu afmønstrer han for sidste gang. Til januar stopper han og går på pension.

Det er slut for Finn Hansen at gå en tur som havnemester med sømandshunden Bella. Foto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce