Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Sønderborg tilbage i top fem

Sønderborg Kommune har hen over vinteren fået installeret solcelleanlæg på cirka 40 kommunale bygninger. Målet er at blive CO2-neutral inden 2029, og Sønderborg konkurrerer med resten af landet om at blive den mest miljøvenlige.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce