Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Sydals får ny brandstation

Ud- og ombygning: Efter fusionen mellem brandværnene i Tandslet og Lysabild er der brug for mere plads til sydals Frivillige Brandværn.

Den gamle brandstation i Lysabild er blevet for lille, og inden længe udbygges den. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce