Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Varmeoprør i Augustenborg

NEJTAK: Augustenborg Fjernvarme betakker sig for at være omfattet af en kommunal varmeplan, der kræver aftagning af grøn energi fra en fælles ledning, for værket vil gå egne veje.

Fælleslistens formand, H.C. Nielsen, og Augustenborg Fjernvarmes formand, Mogens Elmvang, mener ikke, deres medlemmer kan tvinges til at aftage energi fra en transmissionsledning, der er en væsentlig del af kommunens varmeplan, men det kan komme an på en prøve. FOTO: TIMO BATTEFELD
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce