Gå til indhold
Annonce
Sønderborg For abonnenter

Vikarforbrug er under kontrol

Ældre: I forhold til sidste år er det lykkedes Sønderborg Kommune at halvere forbruget af vikarbureauer i ældreplejen. De enkelte områdecentre har selv løst opgaven.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce