Gå til indhold
Annonce
Håndbold

Danmark tabte brydekamp mod Frankrig

Danmark tabte en tæt og intens kamp mod Frankrig med 27-31 i træningsturneringen Golden League. Niveauet faldt i takt med de mange udskiftninger.
Rasmus Lauge lyste op i nederlaget mod Frankrig. Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce