Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

De sidste finjusteringer

SønderjyskE vandt fredag 2-1 over Esbjerg. Sejren har givet SønderjyskE endnu mere blod på tanden i håbet om at komme tilbage i serien, mens der i Esbjerg-lejren har været noget frustration, der skulle ud af kroppen inden sjette semifinalekamp.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce