Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Sløv SønderjyskE-start

SønderjyskE spillede 1-1 mod FC Fredericia i årets første træningskamp. Nicolaj Ritter sørgede for, at den nye cheftræner, Claus Nørgaard, trods alt ikke tabte i sin første kamp i spidsen for sit nye hold.

Troels Kløve og Marcel Rømer var blandt de etablerede navne, da SønderjyskE i en amputeret udgave tog hul på årets træningskampe. Holdet har i alt seks træningskampe denne vinter. Den første endte 1-1 mod FC Fredericia. Den næste er på torsdag mod Holstein Kiel.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce