Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Ambulancer manglede i 3.000 timer hver måned

Efter Region Syddanmark droppede BIOS og hjemtog ambulancekørslen har der manglet ambulancer i 3.000 timer om måneden i gennemsnit. Det viser nye tal for nedetiden.

Ambulance Syd har haft svært ved at holde ambulancerne på vejen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce