Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Borgmestre efterlyser sikkerhed på togstationer

Flere borgmestre med farlige togstationer i baghaven efterlyser øget sikkerhed på stationerne. Efter dødsulykken i Tjæreborg efterlyste Esbjergs borgmester Johnny Søtrup mere sikkerhed på Stationen. Jørn Pedersen (V) frygter for lignende hændelser i Kolding.

To borgmestre efterlyser mere sikkerhed på lokale togstationer efter en dødsulykke på Tjæreborg Station i begyndelsen af august. Arkivfoto: Christer Holte / Ludvig Dittmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce