Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Læger nedlægger arbejdet

De kommunale sygehuse og klinikker syd for grænsen bliver mandag ramt af lægernes arbejdsnedlæggelse. Foto: SHZ
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce