Gå til indhold
Annonce
Tønder

Affaldschef: Affaldsø fungerer fint

Tønder Kommune kan ikke genkende billedet af problemer på Gråbrødre Torv.

Ib Hansen kalder Gråbrødre Torv for en katastrofe. Han er formand for den lokale grundejerforening og fortæller, at kommunen og Tønder Forsyning har trodset flere protester.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce