Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

BMX-kører er tilbage på cyklen

Skade: For nogle måneder siden brækkede den unge BMX-kører Klaus Bøgh Andresen sin højre hånd. Nu har han fået gipsen af og har med det samme genoptaget træningen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce