Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Borgerne er i gode hænder

Øvelse: Beredskabsstyrelsen afprøvede for første gang en ny form for dilemma-øvelse i Tønder i går. Den indkaldte krisestab fik anerkendelse.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce