Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Branderup får øl i eget navn

Gevinst: En delegation af udvalgte borgere har udset sig seks øl, der fremover skal bære navnet Branderup øl. Et eventuelt overskud fra salget skal gå til lokale foreninger.

Jens Erik Thomsen, Torben Ryvang, Brian Jepsen og Mie Thomsen modtog i går en palle med øl. På onsdag præsenteres den for borgerne i Branderup. Foto: André Thorup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce