Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Fællesskab fejrer 90 års fødselsdag

Løgumkloster Forsamlingshus fejrer sin 90 års fødselsdag med Åbent Hus-arrangement på søndag. Huset, der i 1928 blev bygget til fællesskabet, har haft vanskelige perioder, men bryster sig nu af både renoveringer og sorte tal på bundlinjen. "Fællesskabet er vigtigt at bevare," mener bestyrelsesmedlemmer.

Ingemarie Langager har i tre år været formand for Løgumkloster Forsamlingshus. "Det er et virkeligt spændede arbejde," mener hun. Søndag den 14. januar fejrer huset sin 90 års fødselsdag med Åbent Hus-arrangement. Foto: Hans Christian Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce