Gå til indhold
Annonce
Tønder

Godnat og sov godt

På gymnasierne i Tønder var søvnundervisning sat på skoleskemaet. Eleverne fik råd af en søvnvejleder til, hvordan de kan sove godt og ikke mindst nok. Det var noget, som de fleste elever tog godt imod.

Søvnkurset var over to dage på Det Blå Gymnasium. På den måde kunne eleverne fra 1.D afprøve søvnvejlederens råd til bedre søvn derhjemme, så de kunne evaluere nattens søvn dagen efter. Foto: Hans Chr. Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce