Gå til indhold
Annonce
Tønder

Idyl i engene

Dagny Nielsen, Kystvej 33 i Ballum, fangede forleden dette svanepar med sit kamera, da hun var en tur i Ballum Enge. Hun ville gerne dele sin oplevelse med andre JV-læsere, og mailede det idylliske foto til redaktionen.Har du også taget et godt bilede, som andre kan få glæde af, så mail det til redaktionen på adressen redaktion.toender@jv.dk Du kan også oprette dig selv som borgerjournalist og derved få adgang til at lægge tekst og fotos direkte på her på JV's hjemmeside - oprettelsen foretages på forsiden af www.jv.dk

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce