Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Indsamlere overgik sig selv

Landsindsamling: I Tønder blev der samlet mere ind til Røde Kors i går i forhold til sidste år.

Julie Marie Krogh, Rens, Cecilie Petersen, Tønder, og Mia Skat Hansen, Tønder, deltes om en rute, da de syntes det var mere hyggeligt at gå sammen. Foto: hans christian gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce