Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Lopper bliver omsat til glæde

Loppemarked: Parkinsonforeningen for Sønderjylland har i denne weekend loppemarked i Landeby ved Løgumkloster.

Der var også tid til pjank. Bent Beck slog en høj latter op, da hun fik en ny »hat«. I baggrunden Cathrine Poulsen, der er bestyrelsesmedlem i foreningen og også en af dagens frivillige hjælpere. Fotos: Ulrik Pedersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce