Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Modstandere fortsætter kampen

CO2-lager: Borgergruppen mod CO2-lageret syd for grænsen viste flaget under klima-topmødet i København og fortsætter med mandags-demonstrationerne på hjemmebane.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce