Gå til indhold
Annonce
Tønder For abonnenter

Narko-fængslet mand risikerer 18 års fængsel

I Indonesien sidder en 56-årig borger fra Tønder Kommune fængslet på grund af narkosmugling. Han blev fængslet den 8. juni, retssagen er igang, og anklageren går efter 18 års fængsel.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce