Gå til indhold
Annonce
Tønder

På opdagelse gennem objektivet

De tre dage op til påske er traditionelt tid for et projekt på Højer Efterskole. I år er det blevet til et fotomaraton - og et nyt samarbejde.
Højer Efterskole bruger hvert år ugen op til påske til et kreativt projekt. I år er det blevet et samarbejde med Tøndermarsk Initiativet, som støtter op om projektet. Onsdag er der fernisering på 'Fotomaraton lige til grænsen', som projektet hedder. Foto: Ulrik Pedersen, Tøndermarsk Initiativet.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce