Gå til indhold
Annonce
Tønder

Uddeling af madspild er win-win

Foreningen Stop Spild Lokalt samlede søndag aften ind i Aabenraa og Tønder. Foreningen vil hjælpe miljøet ved at dele overskudsmad ud og butikkerne er glade for at hjælpe.

Foreningen Stop Spild Lokalt var søndag aften i Kvikcly i Tønder, for at hente overskudsmad ud til udsatte familier. Foto: Ludvig Dittmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce