Gå til indhold
Annonce
Tønder

Vagtskifte i turistforeningen

Mandag eftermiddag var der vagtskifte i Rømø-Tønder Turistforening. Efter næsten 18 år takkede Bodil Glistrup officielt af og Iver Gram tiltrådte som midlertidig turistchef.

Therese Thøgersen (t.v) holdt en hjertelig og bemærkelsesværdig afskedstale for Bodil Glistrup (t.h). Foto: John Randeris
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce