Gå til indhold
Annonce
Tønder

Vidner melder sig efter hashfund

To mænd meldte sig fredag frivilligt efter efterlysning af politiet efter stort hashfund. Mændene er dog foreløbigt vidner i sagen.

Det halve kilo hash og pengene blev fundet tilbage i marts i en af remisebygningerne på Papegøjevej i Tønder. Foto: Uwe Iwersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce