Gå til indhold
Annonce
Varde For abonnenter

Bøde til byens bedste bager

FØDEVAREKONTROL: Guldbageren i Nørregade har fået 10.000 kroner i bøde og en sur smiley. Bagermesteren er ramt på stoltheden og mener, at Fødevarestyrelsens kontrolrapport er misvisende.

Guldbageren i Nørregade har fået en påtale samt en bøde af Fødevarestyrelsen, men bagermester Michael Mikkelsen mener, at han bliver hængt ud på grund af en papirfejl. - Jeg vil til enhver tid lade mine kunder komme ud og se bageriet, hvis det ellers er tilladt for fødevaremyndighederne, siger han. Foto: Henrik Dons Christensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce