Gå til indhold
Annonce
Varde For abonnenter

Fuldt hus til champagnebrunch

Champagnegaloppen: Der var ikke plads til flere i foyeren i Musikhuset Esbjerg i går, men arrangementet gentages først næste år. Det skal være en speciel begivenhed, siger Musikhusets direktør Torben Seldrup.

Thomas Lillerøj, i forgrunden, og et regiment af serverende og kokke kræsede om de 220 gæster ved champagnebrunch i Musikhusets foyer i går. Foto: Soffi Chanchira Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce