Gå til indhold
Annonce
Varde

Madspild blev vendt til madglæde

Onsdag aften da butikkerne lukkede blev overskudsvarer fra flere lokale butikker afhentet og delt ud til trængte familier. På lørdag gentager de successen.

- Vi skal passe på pengene, for min kæreste har lige fået et barn, og jeg er bonusfar. Hvor er det bare et godt initiativ, sagde 22-årige Steffen Ratzon fra Varde, der var imponeret over de mange lækre ting, som én af de frivillige bag arrangementet, Lillian Dølby, gav ham med i posen. Foto: Malene Wonsbek
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce