Gå til indhold
Annonce
Varde For abonnenter

Spejdere har bygget Eiffeltårnet

Spejderlejr: En flok spejdere fra Ribe-Hviding har lavet vartegnet for kvarteret for spejdere i Esbjerg og Fanø Kommune på spejderlejren i Holstebro. Byrådsmedlem og borgmester fik kaffe i tårnet.

Johannes Knudsen og Martin Vendelbo står foran tårnet. Reglerne for byggeriet er som på byggepladser, så de måtte bruge teleskoplæsser. Foto: Christer Holte
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce