Gå til indhold
Annonce
Varde

Vi glæder os til Danmark åbner igen

Mange af de ni personer, JydskeVestkysten talte med om corona og kommende åbninger, glæder sig til det hele er overstået. Nogle har dog ikke mærket til store ændringer i hverdagen, corona eller ej.
Jens Christian Jensen, 61 år, født og opvokset i Outrup, tømrer hos Max Mathiesen & Søn i Varde: - Jeg har ikke mærket coronaen og jeg har heller ikke været bekymret. Når du hører, hvor få, der har været smittet her i sydjylland. Det er jo ingenting. Det har overhovedet ikke påvirket mig, siger Jens Christian Jensen.Han har lige været i Dagli´Brugsen efter aftensmaden. Han uddyber, at der lige var 14 dage, hvor hans hverdag var anderledes.- De første 14 dage, lige efter Mette Frederiksen lukkede Danmark, var vi sendt hjem på egen regning. Vi skulle tage dem som ferie-fridage. Men siden har vi været i arbejde igen alle mand. Jeg går på kasernen. Vi har lige været i Varde, og på mandag begynder vi i Oksbøl, med at sætte lofter op, siger han.Den store fritidsinteresse, Outrup Speedway, mangler han nu også. Jens Christian Jensen er en af de frivillige, der hjælper deromme, men alt er aflyst og foreløbig er der ingen udsigt til, at der kan køres speedway igen i Outrup. Foto: Yvonn Tittel
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce