Gå til indhold
Annonce
Vejen

Ældrerådet vil holde borgermøder

Vejen Kommunes Ældreråd vil efter årsskiftet invitere til to borgermøder for at fortælle om rådets arbejde. Møderne vil formentlig blive afviklet på lokale aktivitetscentre.

Egon Nissen, formand for Ældrerådet i Vejen Kommune, oplyser, at rådet først i det nye år vil invitere til borgermøder for at informere borgerne om rådets arbejde. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce