Gå til indhold
Annonce
Vejen

Enghave Dyrepark åbner sæsonen

Lørdag slog Enghave Dyre- og Naturpark dørene op til en ny sæson, der blandt andet byder på flere nye dyreunger i parken.

Ejer af Enghave Dyre- og Naturpark, Karina Christensen, håndfodrer vaskebjørnen Luna, som er drægtig og ventes at nedkomme med unger i slutningen af april. Foto Lene Esthave
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce