Gå til indhold
Annonce
Vejen For abonnenter

Foreningens tro tjener

Benny Ebsen er formand for både Føvling Landsbyhus og sognets store idrætsforening, FSUI, som nu præsenterer en plan om at bygge 60 petanquebaner til et DM til sommer. I øvrigt fylder han onsdag 60 år.

Benny Ebsen han ingen planer om at trække sig som formand for Landsbyhuset og idrætsforeningen FSUI i Føvling, men skulle andre have lyst til at tage over, når der er årsmøde i foreningen tirsdag aften, står han ikke i vejen. Det er i øvrigt på arealet bag træerne, at der skal anlægges p-pladser og petanque-baner. Foto: Steen Rasmussen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce